Valborgsmässoafton

Det såg inte bara ut att bli en fin valborg utan även en varm, men tji fick jag, nu har jag flyttat in och sitter med det eviga pluggandet. Hade tänkt att vara klar till två när Andreas komemr från jobbet (dan-före-helg ni vet) så att vi kunde äta middag tillsammans och lite mysigt så men det vill väl till att jag hinner. Har suttit lite för mycket vid datorn nu får jag erkänna och hela tiden måste jag avbryta mig för att snyta mig och tappar bort mig i texten. Irriterande.

Ikväll blir det lugna puckar, vi är bjudna till farmor och farfar på valborgsfirande, bara våran familj och en av mina farbröder. Farfar ringde imorses och sa att vi skulle sitta ute så att vi skulle ta med oss kläder för det. Vi sitter alltid ue när vi är hos farmor och farfar förutom mitt i vintern, det är liksom ett internt skämt i våran släkt att vi alltid sitter ute. Alla fryser utom farmor och farfar, haha det är lite komiskt men så är det.

Mitt liv | |
Upp
hittarecept.se