Läs inte detta! Kan påverka dig...


..till att skratta åt mig.

Jag tar verkligen priset! Först sitter jag här hemma i godan ro och plötsligt kommer jag på att jag ska göra lunch innan jag åker till skolan, så jag lagar lite och äter lite snabbt. Då komemr jag på att jag har i princip bara på mig kläderna, har inte fixat till mig alls, håret sitter i en äcklig liten boll upp på huvudet och jag ser helt sleten ut. Så då hoppar jag in framför toalettspegeln och fräschar till mig, gör några små flätor i håret och allting. Sedan får jag lite bråttom och provar  tre olika koftor innan jag hittar en som passar till de andra kläderna, glömmer först vattenflaskan och den lilla youghurten i kylen och sedan letar jag 15 sekunder efter busskortet. SEN är jag klar och småspringer till tåget och då står det på perrongen och precis innan jag kommer upp på själva perrongen ÅKER TÅGET UTAN MIG!!!

Om jag inte hade varit så trög så hade jag hunnit med, tar jag nästa kommer jag en timme försent och det är inte bara lite pinsamt eftersom jag har kommit sent en annan gång när tåget var försenat. Dessutom behöver jag gå lite tidigare för att inte komma hem klockan 6 idag och att komma försent och gå förtidigt, det är ingen bra kombination. Blääää, men jag känner mig mycket mindre stressad om jag är hemma idag, hinner diska det ENORMA berget med disk, städa lägenheten, plocka och pyssla för spat imorgon, hjälpa min syster att lägga ut lite saker på annons och kan gå och städa i lugn och ro. Men jag är en sån idiot i alla fall.
| |
Upp
hittarecept.se