Lördagsfrukost

Godmorgon!

Morgonen är väl ändå när man går upp och inte vad klockan är? Hursomhelst, så steker vi våfflor till frukost nu, lite lördagsmys sådär på morgonen är alltid trevligt, problemet är var vi ska sitta någonstans bara. jag föreslog sängen eller soffan, köksbordet och vardagsrumsbordet är helt fulla med grejer redan men Andreas måste ha ett bord när han ska äta. Jag fattar inte det, hur svårt är det att sitta och äta utan ett bord liksom?Men det är nog en killgrej, eller ett personligt problem kanske, fniss. Men idag finns det inget val i alla fall om vi inte lånar bord av någon granne och det vore väl ändå höjden...

Klockan halv tre kommer tjejerna hit och då blir det nog fullt liv här, självklart visar jag bilder på det sen, under kvällens gång om jag hinner med det, annars imorgon eller sent inatt när vi är klara :)

Men nu är det våfflor först!

Mitt liv | |
Upp
hittarecept.se