INGEN BRA NATT

Mardrömsnatt! Igårkväll hade jag så ont i halsen och huvudet, och värktabletterna hjälpte inte, och mådde så äckligt att jag började lipa och när jag väl lagt mig så somnade jag inte förrän halv fyra. Sedan inatt var jag uppe och käkade godis och knäckebröd flera gånger för att jag fick för mig att det skulle vara lättare att somna då. När jag vaknade nu var hela sängen full med använda pappersnäsdukar...

Jag kände egentligen inte för att gnälla men nu blev det så... Mitt liv kretsar mest runt att snyta mig och dricka varmt citronvatten just nu. Allt som händer runt omkring sker liksom i pereferin på något sätt så det känns inte så viktigt att skriva om ;)

Om två timmar är det lunch hemma hos mamma och pappa för våra kusiner+faster och farbror kommer idag för vi har inte träffat dem i jul. Ska släpa mig dit om jag så ska dö på kuppen. Väldans vad jag träffar släktingar hela tiden då, tänker ni säkert och det stämmer. Julhelgen och släkt hör liksom ihop och så går det ju inte att komma ifrån att det är trevligt också!


Så sleten man kan vara då!

Mitt liv | |
Upp
hittarecept.se