Söndagsbrunch

För att gratta mamma som har fyllt år och för att välkomna familjen hem från semestern hade jag och A, Kicki och Johannes fixat en brunch igår. Jag älskar bruncher, det är min piece of cake verkligen, så gott och så sitter man länge och äter och tar om både en och två och tre gånger. Farmor och farfar trillade in precis när vi hade börjat också för de kom för att gratulera mamma så de fick också vara med. Sedan tittade vi på lite Kreta-bilder och åt efterrätt och drack kaffe (totalt onödigt med efterrätt till brunch-man orkar ändå ingen har jag lärt mig nu!)

"Smörgåsbordet" med nybakade scones, kex, ost och exotiska frukter.

Fina hallonsmoothies i förgrunden och sedan ser man Julia och Johannes som tar mat i bakgrunden

Simon och Johannes

Uuuunderbara chokladcroissanger som var min favorit!

Gott var det!

Mitt liv | |
Upp
hittarecept.se