Bohemian Cowboy Med Glitter

När jag kom runt husknuten i eftermiddags ropade jag till av förvåning för min man som överraskande tidigt kom hem inatt(!) hade kommit mycket längre på altantrappan än jag kunde ha tänkt mig. Jag är så himla stolt över att ha en sån tiopoängare!!! Nu är han och utövar sitt nya liv med träning och jag skrapar trösklar och putsar fönster med musli i ugnen som doftar gott. Ikväll har han önskat nya Bourne-filmen som belöning, vi har inte sett en enda film på typ ett halvår men det hör ju till hösten så lika bra att börja i tid ;) Med mina beige boots till denimet kände jag mig som en cowboy typ och den blingiga kragen blev pricken över i:t. Gillar att jobba med kontraster, det blir effektfullt; som grova boots till spetskjolen, blingbling-örhängen i storlek XL till sneakers eller spetsiga skor till en i övrigt mjuk och följsam klädsel.

Jeansskjorta/Ellos

Jeans+diadem/ H&M

Skinnjacka+pälsväst/Primark

Krage/StylebyTyra

 
Mitt liv | |
Upp
hittarecept.se