Wish Upon A Star

Önskningar slår inte alltid in men ibland så gör de det, som att en torsdag blev en väldigt bra dag! Jag började morgonen bra hemma och bakade bröd, drack gott morgonkaffe och planterade de första små plantorna inför våren. Mer ärtskott och krasse, penséer och lite sånt där som går bra att börja med nu. Vem är inte sugen på trädgårdsarbete? Trots alla små positiva saker (som att vi faktiskt ska köpa gott kaffe till skolan nu, skrev under inför min nya tjänst som börjar på måndag, hade effektiv och sista planeringen före övertagandet av klassen med min tidigare mentor samt min prao-elev och bara en sån liten sak som att åka tåg med kusinen) kan man ju bli lite grinig på vädret dock. Längtar efter de där fina vårstrålarna nu! Men det kommer nog, förhoppningsvis i helgen när vi ska greja på sommartorpet. Nu ska jag göra en nya dörrkrans, upptäckte igår att jag fortfarande har den där gamla gröna vinterkransen. Skäms, blir rädd för sån hemmablindhet ibland. Tröjan är ett secondhandfynd (ursprungligen från Vila) som jag limmade fast en stjärna i skinnimitation på imorses. Karlssons som vanligt. _MG_1798  

Tröja/DIY, Byxor/Gina tricot_MG_1793_MG_1801_MG_1806

Outfits | |
Upp
hittarecept.se