Fina Belgiska Fynd

Hade som enda mål att komma hem med lite tjusig belgisk choklad men inte att jag skulle köpa med något mer hem. Men när vi besökte lite butiker så hittade jag helt fantastiska saker som jag var tvungen att köpa! Mönster och färger på dessa papper och knoppar säger väl sitt. Ingen direkt plan vad de ska användas till men när man hittar så fina saker så får man passa på. Provstickor är svårt att hitta fina och jag gillar inte sådana där supertunna utan tjocka och rejäla ska de vara. Denna hade ju dessutom en fin liten cupcake på toppen och troligen får den gula botten en strykning av ett ljusgrönt eller ljusblått nagellack när den kommer hem... _MG_4451Även här var det julsaker i butikerna och inte det där grälla, billiga krimskramset som man ofta ser i Sverige utan mest var det fattigmanssilver, gammaldags och vintage som är jättefint! Min jul ska dock gå i rött, grönt samt lite silvr och svart så jag fick plocka russinen helt enkelt. Blev så galet nöjd med de fina sakerna. Perfekt med mindre förpackningar av sockerpasta som var väldigt billig också, hade gärna köpt i fler färger kom jag på försent... _MG_4456 Självklart en massa praliner och tryfflar från den kvalitativa belgiska chokladproduktionen. Hittade även lakritsstänger som jag köpte ett helt knippe av för säkerhets skull. Ska bli kul att baka och göra lite julgodis på det!_MG_4457
Shopping | |
#1 - - Suzette:

Verkar som du haft det trevligt på er lilla semester :) åh vilka bra köp du gjort!

Svar: ja det var supermysigt! tack, ja det fanns massa fina saker :)
lindas

Upp
hittarecept.se