Så Var Det Måndag Igen...

Men denna veckan lär rusa förbi för varenda dag är fulltecknad från arla morgonstund till läggdags. Men det är trevligt! Helgen har varit riktigt härlig och nu är ju hösten här på riktigt. Jag har ägnat mig åt mina favoritsysselsättningar: pyssla, baka, förbereda roliga saker, umgås med familjen, äta gott och dona med saker hemma. Nu dignar päronträdet ute och grenarna tyngs av all frukt så jag syltar, saftar och bakar allt vad jag orkar!_MG_3323 I lördags förmiddag gjorde jag iordning fika, snacks och annat ätbart innan jag begav mig hemifrån och huset fylldes av förfestande hockey-killar._MG_3326 Jag klippte fjädrar och fikade hos syrran istället och had en riktigt trevlig dag och kväll med henne!20130928-205611Vi levde på kött och grönsaker hela dagen, men inget fel på det.20130928-205543Igår bjöd jag hit de sex andra familjemedlemmarna på middag. _MG_3397
Mitt liv | |
Upp
hittarecept.se