Sista dagen på året

 
Nyårsafton är det minsann idag och det är våran förlovningsdag. Tänka sig att det var hela sju år sedan nu, woooops! Vi brukar inte fira det med buller och brak, bara vara lite extra glada. Typ. Så imorses blev det kaffe på sängen och en liten present (hade köpt ett gäng whiskeystenar till honom).
 
 
Fast innan dess hade jag varit vaken några timmar och gjort pedikyr framför brasan. Fotbadade, filade och gjore inpackning på fötterna. Världens bästa huskur ska ni få recept på snart! Det blev lite grönglittriga nyårstassar...
 
 
Sedan rensade jag lite skor i förrådet, jag har oceaner av vinterskor men använder inte alla så detta är en liten del av dem. Nu ska det säljas av så att någon annan får använda dem istället för att de ska ta plats i mitt förråd...
 
 
 
Det är så härligt att vara hemma när det är ljust ute, ovanligt såhär års! 
 
 
 
Jag slog in lite nyårsgodis.
 
 
 
Sedan kaklade vi på den lilla toaletten. Det sista som faktiskt är kvar att renovera på huset! Ni som hängt med ett tag kommer kanske ihåg att det är vår favoritsysselsättning på nyårsafton just...
 
 
Sen rök även julnaglarna all världens väg och blev ersatta av silverglitter! Redo för kvällens firande! 
Mitt liv | |
#1 - - Maria:

När du ska sälja av kläder/skor, vilken site använde du dig av då? Behöver lite tips på användabara sidor :-) Tack på förhand / Maria

Svar: jag använder en facebooksida som heter köp-sälj ljungskile. Finns många sådana lokala sidor som är jättebra. kram
Linda Blad

Upp
hittarecept.se