Nu Ska Kärlekshandtagen Bort

Hej gott folk! Många har ju nyårslöften och tjosanhejsan och det har aldrig varit min grej, men att sätta nya mål för året är däremot viktigt tycker jag, mål som man vill förverkliga och sträva mot. Ett av mina mål är att tappa de där fem extrakilona som klänger sig fast på mig. Höst ni vet; mysa-inne-i-höstmörkret och dessutom har mitt stå-emot-försvar blivit försvaga och klent beroende på att det varit lite motgångar i perioder och så kommer man hem till tomt hus, då har det blivit lite för mycket av det goda ibland. Dessutom är det två extrakilon från jul och dagarna där omkring som ska väck. Jag kämpade ju tappert för några år sedan och loosade 25 kg på ett år lite drygt men den disciplinen lyser med sin frånvaro. Jag har blivit bekväm och bortskämd med att man kan äta för gott med lchf och nu har jag dessutom tummat lite på kolhydratsintaget och då har det gått som det gjort. Men det är aldrig försent att göra något åt det! Så ja, nu startar jag igång och börjar med något som jag tyckt verkat jättejobbigt: Mejerifri vecka! Inga mejerier som ost, mjölk (lite soyamjölk kan vara okej någon gång), kvarg, creme fraiche eller grädde.  Smör är undantaget. Men resultaten blir desto bättre och en kickstart är bra för motivationen! Startvikt: 61,7 kg Målvikt: 55 kg Jul
Mitt liv, Träning | |
#1 - - Susanne:

I´m on! Efter jul, utomlandsresa och annat hade inte -5kg vart fel och vi har nog ungefär samma utgångsläge. Hejja oss! :)

Svar: Ja heja oss!!! Nu kör vi! :)
lindas

Upp
hittarecept.se