P5170005
Mitt liv | |
#1 - - Antonia:

http://antonianoaksson.blogg.se/2014/june/vad-gor-ni-denna-lordag.html

tell me tell me babes

#2 - - Liza:

Hej, Linda! Jag har en längre stund suttit och bläddrat igenom din blogg, och är fullständigt såld gällande din inredning! Helt i min stil. Jag ska själv flytta här nu i höst till ett litet hus mitt ute på landet, och du är en stor inspiration gällande inredning! :) En fråga, säng mobilen med fjärilar som du har längre bak i bloggen... Den är så himla fin och jag som älskar fjärilar! Skulle du kunna göra en sådan till mig? Jag betalar givetvis det pris som du vill ha för material samt frakt:). Du kan väl återkomma till mig på min mail, skrev den i fältet, E-post! :) Tack på förhand! ..och tack för en jättebra blogg! Vänligen, Liza

Upp
hittarecept.se