Matkällaren

På nedervåningen, i förrådet har jag en liten skrubb som jag använder som matkällare. Det finns ingen dörr till den så det är inte ultimat att förvara mat som behöver stå kallt men torrvaror och andra saker går utmärkt att stuva in. Hyllorna har jag gjort av vanliga plankor och de vilar på smalare lister. _MG_5693 På väggen har vi äntligen fått upp tavlorna som jag gjorde iordning förra hösten. Man behövde något speciellt borr så det var inte bara att smälla upp dem men nu har vi fått fixat det. Bilderna köpte jag på en stor outlet i Smögens tennishall förra sommaren. _MG_5695 Påsen för pantflaskor som jag sytt av linneväv hänger på en krok med grillkorgen och på hyllorna samsas proteinpulver, tomma glasburkar och sommargrejer. _MG_5697 Hyllspets i plast är fästa på hyllplanen med häftstift. Ger det genast ett trevligare intryck._MG_5698
HUSET, Hemma hos mig | |
#1 - - Emma:

Åh, så fint! Blir alltid så glad av att läsa din blogg, och det riktigt kliar i fingrarna när man ser allt roligt pyssel du grejar med och all mat du lagar. Jag har följt dig sedan september efter tips från en vän, och du har verkligen fått mig att se möjligheter istället för hinder med min 19 kvm lilla lägenhet. Ha det fint!

Svar: Så kul att höra!!! hoppas att du kan fortsätta bli inspirerad här :)
lindas

Upp
hittarecept.se