Små inredningsögonblick

 
Lite juligare touch är påväg att flytta in hos mig. Ljusstaken har jag framme året om fast säsongsdekorerad men nu fick nyponen och trädgårdsäpplena i den gå till fåglarna och några doftande apelsiner ta deras plats. Det lilla huset köpte jag på Jysk förra året och totalälskar!
 
 
Även i mitt vinterträd fick det hänga några svarta glitterstjärnor. 
 
 
Dessutom har vi införskaffat nytt matbord och nya stolar, en ytterst liten sneak på bordet får ni här :)
 
 
Och här en kik på stolarna... Var och inhandlade konstfällar till dem härom dagen också. Det ser ju så mysigt ut.
 
 
Efter regn i flera veckor så var några soldagar helt underbart!
 
 
Halloweenströssel! 
 
 
Olika varianter av dessa ljusstakar har jag ju tillverkat till webshopen men jag ville så gärna ha ett gäng hemma själv, älskar glammigt och guld! 
 
 
Hemma hos mig | |
#1 - - Hanna Karlsson:

Vad fint!

Upp
hittarecept.se