DIY: Kruka med rep

 
Syrran gjorde en så fin kruka med snöre kring som jag var tvungen att härma.
 
 
Hittade ett rep hemma som jag haft till gungan ute, några plastklämmor, starkt lim och så en kruka såklart.
 
 Sedan limmade jag krukan och ställde upp och ner. Virade runt repet och fäste det med nålar runtom då det bråkade lite med mig och vred sig. 
Nålarna fick sitta i och sedan spraymålade jag hela alltet med en ljusgrå färg.
 
 
En murgröna fick plats i och så pryder den mitt loppisfyndade väggskåp!
Pyssel | |
#1 - - Gabbi:

Hej! Jag vill tacka för de fina tändsticksaskarna jag vann genom bakasockerfritt. De är så söta, och passar jättefint i mitt kök! Jag har lagt upp en bild på min blogg om du vill se hur det blev :)

Svar: vad kul! De såg ut att passa dig som handen i handsken ju, roligt! kram
Linda Blad

#2 - - Susanna Maria J:

Så kul pyssel :)

Svar: 😃
Linda Blad

#3 - - Marie Bergman - Om livet på Cypern:

Vad fint det blev =)

#4 - - Lovisa Wallin:

Så snygg den blev! Det är så kul med enkel DIY, oftast det som också blir snyggast! Måste göra en själv:)

#5 - - Sofia:

Vilken bra idé och vad fint det blev! :)

#6 - - Annika:

jättefint. Pysslar en hel del själv. Gillar de hyllorna du har ovanför fönstrena.

#7 - - sussie:

Riktigt snyggt 😊

#8 - - Natalie:

Åh vad läckert!

#9 - - Robex Lundgren:

coolt

#10 - - biggeros:

Jätte snyggt!!

#11 - - Hanna:

Jättefint! Ska jag nog prova om jag kan hitta nåt rep :)

#12 - - Johanna:

Vilken bra ide! Snyggt och inte alltför avancerat :)

#13 - - Johanna:

Vilken bra ide! Snyggt och inte alltför avancerat :)

#14 - - Josephine:

Så snyggt! :)

#15 - - livet med Asperger och kronisk smärta:

snyggt

#16 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men nej vad snyggt det blev!

#17 - - Stickan!:

Riktigt snyggt gjort!

#18 - - Amanda:

Wow, snyggt!
Kul med något sm vem som helst kan göra, får genast ideér :)

#19 - - Amanda:

Wow, snyggt!
Kul med något sm vem som helst kan göra, får genast ideér :)

#20 - - Victoria:

wow, så fint! kul att göra själv också! :D tack för att du delade med dig :)

#21 - - Julia Müller-Sandvik:

superfint :) Jag vill också göra sådant, men vet inte vad jag skulle ha i den, alla växter blir självmordsbenägna hos mig.

#22 - - Lena:

SNYGGT !!! tack för tipset :)

#23 - - JUNITJEJ:

Snyggt!

#24 - - Jasmine:

Vilket trevligt resultat.
Du ser ut att ha ett fint hem! Ljust och härligt. :)
Kram

#25 - - Elin:

Grrrymt snyggt, vilken smart idé!

#26 - - Christin:

Snyggt det blev!

#27 - - Louise:

Riktigt snyggt! Blir sugen på att härma!

#28 - - Louise:

Riktigt snyggt! Blir sugen på att härma!

#29 - - Louise:

Riktigt snyggt! Blir sugen på att härma!

#30 - - LINNEA:

Riktigt fyndigt :D

#31 - - LINNEA:

Riktigt fyndigt :D

#32 - - LINNEA:

Riktigt fyndigt :D

Upp
hittarecept.se