Nytt i webshopen: julprodukter

 
Igår fotade jag nya produkter till webshopen och som kommer att finnas där från och med måndag. Bland annat ett gäng doftpåsar med härliga juldofter. 
 
Just dofter är jätteviktigt på jul tycker jag, så jag funderar på att göra några till mig själv också och hänga upp redan nu!
 
 
Miniflaggor är världens snabbaste grej för att göra en enkelt mjuk pepparkaka eller ris ala maltan festligare. Stick bara ner dem och vips så känns det både genomtänkt och lyxigt. Dessutom får ju gästen en tandpetare att använda efter maten också... Gjorde finns i rödprickigt, med stjärnor och flera andra motiv också såklart.
 
 
Ett helt gäng med denna trevliga presentidé blev det. I advent är det glöggmys, pysselkvällar och andra sammankomster titt som tätt och jag brukar alltid bygga ett förråd av gå-borts-presenter under hösten så slipper man paniken fem minuter innan när man inser att man inte har någon present. 
 
 
En av mina favoriter är denna tygkorg som är en allround-grej. Den är underbar med doftande och gyllengula saffransbullar i, men passar lika bra att ställa julstjärnan eller begonian i eller ha andra små saker i som kottar, lite granris eller varför inte julkolor?
 
 
Julklappsetiketter i tjockare papper i massor av fina varianter finns det såklart! Jag sätter gärna på flera stycken på ett paket för att det ska kännas lite lyxigare och snyggare. Inte för att det behövs, några tjänar bara som dekoration...
 
 
Är det något man gör extra mycket så är det väl att baka? Jag brukar köpa julgodisingredienser för flera tusen kronor varje år och sätter gärna mina pepparkaksmuffins eller saffranscupcakes i dessa formar och toppar med en liten flagga! De går även utmärkt att göra rischoklad, cornflakesgodis eller rocky road i. 
 
Underbara Saker | |
Upp
hittarecept.se