Dagens bilder här hemma

 
Det svartmålade armeringsnätet har fått lite grönska med en ampel och en orkidé 
 
Sovrummet har blivit vitt med nygammalt överkast och en ny "sänggavel".
Ett bra knep faktiskt om man inte vill/kan/har råd att bygga en riktig gavel.
 
 
 Ursmarrigt fröknäcke med mosad avokado och ägg. Bröd är verkligen min akilleshäl så nuförtiden gör jag det inte för ofta för då äter jag mig fördärvad.
 
 
Trappan får man dammsuga minst en gång i veckan nästan men det får vara värt det. Vit trappa - mmm...
 
 
Jag har äntligen köpt mig några rejäla hortensior, längtar tills att de hamnar i jorden och växer till sig!
Om jag överlever dem förstås...
 
Hemma hos mig | |
#1 - - Ann-Sofie:

haha, jag måste dammsuga min trapp varje dag! men vi har hund, det är nog det som är förklaringen ;)

Svar: ja det blir ju så... fast jag borde dammsuga oftare än vad jag gör ;)
Linda Blad

Upp
hittarecept.se