DIY: Marmorbricka av skolåda

 
När man väl börjar använda sig av dekorplast blir man som besatt och bara ser sig omkring efter fler saker att förvandla. Lite magi är det allt! 
 
En marmorbricka gör man enkelt med en bit vinylplast, min är köpt på Bauhaus för 100 kronor rullen. 
Tror det är 2 meter per rulle oc h det räcker ganska långt!
 
 
En skolådelock är stommen!
Hur bra recycling?
 
Klä sedan in locket i marmorplast och så är det klart!
 
 
Pyssel | |
#1 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

hej jag har något jag kallar för "veckans blogg-intervju" på min blogg. Kolla in här: http://www.domkallarmighannes.com/2015/04/veckans-blogg-intervju_26.html#.VT-gV63tmko



Jag tycker att du har en intressant och fin blogg som borde få mer uppmärksamhet så jag skulle vilja intervjua dig.

Tycker du det låter intressant så maila mig på [email protected]



Ser fram emot ditt svar

Kram Joanna

#2 - - Nora:

Väldigt smart! Det ser också riktigt fint ut!

Svar: Det var ju tur ;) det är kul när man kan göra fina saker av skräp. :)
Linda Blad

#3 - - Robex Lundgren:

fint

#4 - - Matilda - Skönhetsblogg:

Men vad påhittigt och snyggt!

Svar: Tack snälla💙
Linda Blad

#5 - - junitjej:

Snyggt!

Svar: 💙
Linda Blad

#6 - - Sofia:

Det blev ju superfint!

Svar: 👍😊👍
Linda Blad

#7 - - Malin Dawidsson :

Riktigt fint!t tur man inte slängde dagens skokartong, blir att köpa dekorplast istället!

Svar: Å ja vilken tur! Skokartongerna växer ju inte på träd 😄 lycka till!
Linda Blad

#8 - - LIVSGLITTER:

Superfint! Man kan ju göra så himla mycket fint med dekorplast!!! :D

Svar: Ja verkligen! Det är farligt😉
Linda Blad

#9 - - Jasmine:

Åh vad fint :)

Svar: 💗💗💗
Linda Blad

Upp
hittarecept.se