Things w. love

 
Satte mig vid symaskinen när jag kom hem ikväll och har sytt raksömmar så att det har stått härliga till.
Beställde några tjusiga tyger, på rea förstås, förra veckan så nu har jag sytt åtta nya kuddfodral och tre nya kökshanddukar i matchande mönster. 
 
Riktigt fint blev det och jag har verkligen blivit förälskad i de blåvita mönstrena som man ser i inredningsväg nu i vår och sommar. Så nu har soffan gått från grårosa till gråblått. Ska knäppa lite bilder imorgon i dagsljus så att ni får se.
 
 
En annan sak som jag är riktigt "in love" med är nya trädgård som genast ser mycket trevligare och mer inbjudande med alla rabatter och härliga blommor. Älskar den!
 
Älskar också min nya favoritblandning som jag gjort två dagar i rad nu; solroskärnor och kokos som rostas i en torr stekpanna. Gärna lite hackade hasselnötskärnor... Sedan kan man äta den himmelska blandningen som crunch på len gräddglass eller med sked som den är. Idag petade jag ner den i en ischokladsmet så att det blev riktigt knapriga och härliga chokladpraliner!
 
 
Outfits | |
Upp
hittarecept.se