Kökshandduk och bakduk

 
 
Igår sydde jag rätt mycket, bland annat dessa söta kökshanddukar i bomullstyg.
En liten rosett blev det också på. 
 
Dessa kommer säljas i webshopen och i ett set med en kökshandduk samt en bakduk.
 
 
Min favorit är dessa rosa som jag även valde att ha hemma.
 
 
Dessa är jättebra att ha liggandes på presenthyllan när man ska gå bort eller på kalas.
Det är sådant som alltid går åt hemma. 
Kökshanddukar tycker jag inte man kan få för många av, har säkerligen närmare fyrtio stycken hemma.
 
Pyssel, Underbara Saker | |
#1 - - Sara:

Wow! Du har en webshop? Coolt!

Svar: ja, en superrolig chans som jag fick i somras och där mina egentillverkade saker hamnar .) länken finns i bloggmenyn längst upp så kommer du direkt in på sidan och mina saker. kram
Linda Blad

#2 - - princessmelis.com:

Åh vilka söta handdukar!

Svar: ja jag blev så nöjd att jag tog ett set till mitt eget kök också :)
Linda Blad

#3 - - Malin på Pastill:

Men åh så söta! Och så kul med webshop!!

Svar: ja verkligen! :)
Linda Blad

Upp
hittarecept.se