Min säng - min borg

Glad att jag köpte fredagsblommor och dessa sötingar redan i onsdags när jag var på väg hem och kände mig dålig. Annars hade jag stått mig slätt här nu...
 
 
Om ni undrar vad jag sysslar med dessa dagar så ska jag säga att jag undrar detsamma. Livet går just nu ut på att vila och inte göra någonting. Idag har jag lyckats vara uppe en timme så det går ändå åt rätt håll. Men jag får ju liggsår av det här sjuk-livet. Tur att det inträffar sälla då.
 
Trodde att jag skulle bli galet rastlös efter bara någon timme men jag är tydligen alldeles för trött för det. Min kreativa hjärna får ändå rätt mycket motion när jag funderar ut saker som jag kan göra från sängläge. 
 
Härliga sjukblommor från mor och far

- Handlett lillasyster med val av balklänning och tillbehör. Skrattat högt åt våran tillhörande chatt-konversation
- Instagrammat frekventare än någonsin. 
- Levt på glass och smoothies.
- Samlat på mig massa DIY och pyssel som jag vill göra.
- Letat biljetter till sommarkonsert med Rasmus Seebach
- Fortsatt att smörja och smörja min uttorkade näsa efter detta eviga snytande...
- Njutit av ljuset från snön och solen utifrån!
- Laddat dator och mobil oftare än någonsin
- Längtar efter när jag kan kliva upp och bara slänga in alla lakan och morgonrockar i tvättmaskinen och ta en härlig dusch!
 
Mitt liv | |
Upp
hittarecept.se