Rea 30% i webshopen

 
Idag är sista dagen med 30% på HELA sortimentet på alla våra grejer i webshopen. Passa på!
Fri frakt är det som vanligt alltid. 
 
Mina saker hittar du som vanligt lägst upp till höger i menyn eller här.
 
 
 Kanske en drömfångare? Jag har hängt en inomhus men även ute för att göra lite fint i trädgården.
 
 
Mina favoritljusstakar; blev kär vid första ögonkastet och jag har sex-sju stycken sådana här hemma. För tillfället bara i guld, men framåt våren blir det nog svart och ljusrosa som är en otippat fin kombination. Stakarna finns i guld, koppar, ljusrosa och svart men vill du ha i andra färger så ska jag se vad jag kan göra.
 
 
Mobilskal med rosor, ett sådant här har jag t.ex. gett bort till mamma, en bra liten present att ha på lut i skåpet.
 
 
Denna korthållare använder jag varje dag till busskortet. Västtrafiks fodral i alla ära men det är inte min favoritfärg och dessutom så plasten inuti sönder efter ett tag. Jag har det som är i svart skinnimitation och det har hållt i två år, vilket är fyra gånger så länge som mina andra brukade hålla. 
 
 
Söta krokar till kökshandduken, på badrummet eller att kanske att hänga ett tyghjärta eller doftpåse på. 
 
 
Det bor en ängel i mitt rum... Åtminstone i gästrummet där dessa hänger ovanför den lilla barnsängen. 
 
 
Dessa korgar är verkligen hur bra som helst. Multikorgen. Jag ger bort nybakade bullar i den, stoppar full med små presenter när jag går bort, har den som brödkorg eller ställer en kruka i den (kan vara bra att ha en plastpåse inuti så kan man vattna). Det finns mängder med andra saker man kan ha den till också förstås! 
 
 
Jag tycker att guld och mässing är så fint och detta fatet är en favorit! 
 
 
Småsaker kan inte få för många förvaringsalternativ. Dessa burkar är perfekta för det mesta; örhängen, paljetter, små legosatser, tamponger, bumullspads, suddgummin, kryddor... You name it!
 
 
Änglarna som också kan fås med en färgad pärla i en klar pastellfärg är populära. Kan det bero på att de finns så många användsningsområden för den? De kan hängas i en kedja runt hals eller arm, i nyckelknippan eller i plånboken t.ex.
 
Tips, Underbara Saker | |
#1 - - Elena :

Ska ta mig en titt :)

Svar: gör det Elena <3
Linda Blad

Upp
hittarecept.se