Säljer mina pompomlampor

 
Har bestämt mig för att sälja mina pompomlampor som jag gjort med möda och stort besvär ;)
Åtminstone tog det många timmar att göra dem och vika alla pompoms.
Men jag får inte plats med dem längre och därför tänkte jag sälja dem så att de hamnar hos någon som förtjänar dem bättre. 
 
Har två vita och en ljusblå lampa, 55 cm i diameter. De har lampupphängning så det är bara att hänga på dem på lampsladden. OBS! Viktigt att ha en ledlampa i så att det inte börjar brinna. De är förstås lika fina att ha utan lampa också och bara låta hänga som dekoration i taket ex.
100 kr/st (+frakt) först till kvarn!
 
 
 
Mitt liv | |
#1 - - Herrn:

Tyvärr ska jag snart flytta till en mindre lägenhet... annars hade jag varit väldigt intresserad!

Svar: det var synd, de vita har tyvärr redan gått men den blå finns kvar :)
Linda Blad

#2 - - Anonym:

Har du bild på den blå 😊

Svar: javisst, kan ordna det. kollade upp frakten igår och den går dock på 265 kr då det är så stort paket.
Linda Blad

Upp
hittarecept.se