Ett glas vin

 
Bland det bästa jag vet är att tappa upp ett bad när jag kommer hem och är frusen eller dyngsur efter regn. I badet har jag alltid badolja och eteriska oljor så att det doftar gott. 
Är det helg så kan jag också tappa upp ett glas vin ;)
 
 
Och så tänder jag alla ljus som finns förstås, sätter på lite lugn musik i högtalarna, kanske Ellie Gouldings Love me like you do eller en lista med love-songs. Eller lite yoga och spamusik. Vi har högtalare i hela taket på övervåningen, även på toaletten, som alla är hopkopplade så att man kan vara överallt och fortfarande höra filmen eller musik. I sovrummet har vi en högtalare men den är inte inkopplad eftersom jag ibland vill lägga mig medan A sitter uppe och tittar på film. Sedan är det harmoni och bara att krypa ner i det varma vattnet!
  
 
Hemma hos mig | |
#1 - - ullie:

Har lite samma som dej på badrummet. vad använder du för ereterisk oljor hi hi ja va det heter o vart i från kommer de ?

Svar: Jag köper från Indiska! Lavendel, ros, kokos, kanel och äpple har jag just nu hemma!
Linda Blad

#2 - - ullie:

oj tur ja tittade här. är så van de skriver tillbaka på min sida :D
ja men tack då ska ja kolla där
ha en fin helg

Upp
hittarecept.se