Nyheter

Mysdag från morgon till kväll med riktigt halloweendisco i skolan (tänk er tio spralliga barn utspökade och sminkade med blod och huggtänder och fröknar med häxkostymen på dansandes vampyrdans i ett mörkt rum med pumpor och spöken och popcorn krasandes under fötterna). Där har ni min förmiddag. Sedan har jag bakat kladdkaka och hängt med systrarna hela eftermiddagen! Jag ber verkligen om ursäkt för urdåliga bilder, men det är inte lätt i märkrets tider, inte lätt... Men igår hade jag som sagt världens shoppingflyt och gjorde på en blink av med november(!) månads shoppingbudget (försöker hålla mig runt dryga tusingen per månad). Älskade verkligen alla plagg som kom hem och det var sådant som jag hållt gluggarna öppna efter också; bland annat paljetter, metallic och mönstrade byxor.

Kviltad tröja/Vero Moda, Metallic-byxor & halsband/H&M

Outfits | |
Upp
hittarecept.se