In my garden

 
I år när vi är klara med huset inuti så vill jag verkligen få ordning på trädgården.
Dock är jag totalt blank när det gäller sådant och kan ingenting! Vill skapa rum i trädgården, få mysigt och lummigt men samtidigt typ skötselfritt. Hihi, ja vi får se, lite idéer har jag i alla fall...
 
 
Altandäcket till bastun har fått lite nya dekorationer.
 
 
Balkonlådorna som jag byggt själv blommar för fullt och ser fina ut.
Det är snyggt när man stoppar fullt i lådorna och detb lir maffigt.
 
 
En korg som jag sprayade vid ser lite english cottage sådär...
 
 
Å nu ska utemöblerna fram för härliga utemiddagar!
 
 
Innanför fönstret frodas kryddor och sommarens blommor.
 
I Trädgården | |
#1 - - När Annie fotograferar i Kalifornien:

Så fint ni har det! Känner igen stålmöblerna och zinklådan emd glasflaskorna! Stod och höll i likadana glasflaskor men gick hem med två uppsättningar zinklådor istället ;-) Jättefint!!

Svar: Åhhh tack snälla!!!
Linda Blad

Upp
hittarecept.se