Det Där Med Second Hand

Det bästa med second hand förutom att det är billigt är att man kan vara rätt säker på att ingen annan har ett likadant plagg. Jag är nog en rätt motesägelsefull människa eftersom jag handlar mest på second hand ... och Sverigest största kedja H&M som varannan kotte bär plagg från... men det är ju så billigt och snyggt och de håller sig trenduppdaterade bättre än de flesta skyller jag på. Häromdagens outfit var i alla fall secondhand-ig, kavajen är fyndad för en hundring på Myrorna och jeansen köptes på Montessoridagen för en tjuga. Ett hett tips är verkligen att köpa kavajer second hand då det oftast är lätt att hitta roliga med twist samt att det är stor prisskillnad mot nya. Om de är gammaldagsa i slaget är det bara att stryka till dem så att slaget blir längre eller hur man nu vill ha det. Det har jag gjort på flera av mina!
Outfits | |
Upp
hittarecept.se