Reafyndad Peplum

Jag tycker det är lustigt för ibland köper man någonting som man är lite tveksam till, som "jag kommer nog inte använda denna jättemycket men den är fin. Fast jag borde spara lite på pengarna och egentligen behöver jag den inte alls och det är ett trend-köp så jag kan inte ha den i flera säsonger". Och sen när man börjar använda den så bara man fullständigt älskar plagget och vill ha det varje dag. Sen finns det tvärtom också, något man suktat efter men när man väl köpt det så är man inte så blixtförälskad längre trots allt. S Men ett av mina reafynd var denna peplum-toppen från Gina tricot (trasig såg jag när jag kom hem vilket bekräftar mina idéer om deras dåliga kvalitét. Ändå kan jag inte låta bli att köpa där ibland eftersom de har så fina saker). Den kvalar in under kategorin en-sån-jag-velat-ha-länge-men-var-ändå-tveksam-hur-mycket-den-skulle-användas. Men när jag tog på mig den första gången så ville jag inte ha på mig något annat. Och ett tips till er alla att köpa i liknande modell eftersom den är smickrande för ALLA kroppsformer!
Outfits | |
Upp
hittarecept.se