Kvalitet

Denna helgen är en Linda-helg! All renovering är lagd åt sidan (jag älskar verkligen att renovera men ibland måste man ta tid och komma ikapp sig själv mentalt vilket jag är sjukt dålig på! Bästa tricket är att vara hemifrån för mig) och jag ska bara göra roliga saker. Det är vardagliga, basiala grejer men som blir som guldklimpar eftersom jag gör det så sällan nuförtiden. Igår eftermiddag hade vi en syster dag och slöt upp med mamma framåt kvällen där vi sov äver sen. Myspys! Idag ska vi åka till second hand och sedan blir det lunch tillsammans och kanske en promenad i vårsolen! Man mår så många gånger bättre när det är så härligt vårväder ute!!! Sedan blir det mys med vännerna ikväll och tyvärr ett sorgligt avsked av en vän som ska åka iväg långt bort, länge. Lika mycket lyx som en favorittidning med en god kopp med latte! Vardagslyx är ett klyschigt och slitet ord men dock så viktig!  
Mitt liv, Vardagslyx | |
#1 - - Jeandie:

c5h men halloj Nu vet jag vem du e4r. Var tvugenn att fre5ga Maxi Du kan mejla mig om du vill, mitt minne har inte plats ff6r just se5dana ting

Upp
hittarecept.se