DIY: Coffeetableböcker

 
Coffetableböcker ger ju en väldigt lyxig känsla i ett rum.
Inte minst med några lika glamourösa blommor till...
Vid en budgetinredning kanske man inte har lust att lägga en tusenlapp på bara böcker men då kan man lätt göra egna som dessutom kan göras mer personliga...
 
 
Ett gäng inbundna böcker som inte används samt fint papper är allt som behövs.
Man kan köpa inbundna böcker i olika storlekar på loppis för några kronor om man inte har hemma.
 
 
Jag använde mig av omslagspapper i guld och vitt till mina.
Vik pappret runt böckerna och tejpa fast. Då kan man lätt ta bort det om man tröttnar.
 
 
Skriv sedan ut titlar på en skrivare.
Jag anpassade mina efter rummets innehavare, då blir det både personligt och unikt.
Klistra sedan fast dem på bokens rygg.
 
 
Lägg sedan böckerna i en snygg hög och placera gärna någon liten sak längst upp!
 
 
Pyssel | |
#1 - - Johanna:

Nice!

Svar: Tack :) Blir så glad av sådana goa kommentarer!
Linda Blad

#2 - - Me_andmyhome:

Vilken härlig blogg du har! 😍 En sån man blir glad och inspirerad av👍🏼😃 Ska minsann prova att göra egna böcker jag med👏🏼 Följer dig på insta men aldrig varit inne här😃 Kul!! 💞

Svar: Ja det tycker jag att du ska göra, lycka till! Och tack för dina fina ord! kram
Linda Blad

Upp
hittarecept.se