Sunny Sunday

 
Det var underbart att vakna upp på sommartorpet imorses med solen som sken in och så är det alltid ett annat lugn där. Vi gjorde oss ingen brådska hem utan var kvar där hela dagen.
 
 
Jag pysslade lite; gjorde dekorationer till kommande tillställningar och fixade en present. Sådant är avkoppling för mig. 
 
 
Sedan sågade vi till ett hyllplan och satte in i garderoben och strukturerade upp lite där, skönt att få gjort lite sådana småsaker!
 
Kom ändå hem i god tid, det är fördelen med att bo så nära sommarhuset. Så nu blir det lugn kväll och så favoriten Arne Dahl senare. Imorgon börjar jag jobba igen men det känns helt okej, bara slutspurten kvar nu ju ;)
 
 
Outfits | |
#1 - - Lina:

Ovanpå kylskåpet brukar det väl bli varmt, blir det inte föör varmt istället? Jag har alltid löken i kylskåpet själv, men när man tänker efter så ligger den ju faktiskt inte så i affären... :)

Svar: mitt kylskåp håller bra temperatur uppe på så det funkar men de sak inte stå för varmt precis som du säger .)
Linda Blad

Upp
hittarecept.se