Downstairs

 
Min stora Pradatavla som jag gjorde för något år sedan hänger och ståtar på väggen.
Har fått förfrågan om jag gör sådana på beställning och det gör jag i valfri storlek. Detta är dock största måttet som går att få, ca 1x1,5 m.
 
 
Denna tekniska prylen är fantastisk, den i kombination med väldens uppfinning; apple-tvn, gör att vi får ljud på hela övervåningen. Man kan till och med lyssna på musik och höra film inne på badrummet.
Är väldigt glad att vi byggde in den med lister härom veckan, i snart tre år har den stått i ett slarvigt utsågat hål men nu har vi äntligen visat den lite värdighet...
 
 
Favorittavlor! Den stora Chaneltavlan är nog min allra största favorit!
 
 I det spröjsade fönstret hånger en lampa som jag gjort när jag hade ett superroligt samarbete med slöjddetaljerhe. 
Hemma hos mig | |
#1 - - Liisa Lindstrom:

Vad fint det ser ut! :)

Svar: vad glad jag blir! ha en härlig fredag!
Linda Blad

#2 - - rememberthiis.blogg.se:

Fint du har det :)

Svar: tacktack! glad fredag!
Linda Blad

Upp
hittarecept.se