DIY: Djurburkar

 
När jag nu lärt mig hur man får bort etiketter på det bästa sättet så hade jag plötsligt massa glasburkar att göra något kul med. 
 
 
Djurburkar har jag gjort flera gånger innan men i andra färger.
Den här gången blev det i guld, lite lyxigare och lite flärdfullare. 
 
 
Små plastdjur som man limmar på locket. Sedan spraymålas dem.
 
 
 
Pyssel | |
#1 - - myawesomedays.blogg.se:

Fint. :)

Svar: tacktack!
Linda Blad

#2 - - princessmelis.com:

Jättefina!

Svar: Tack vad gullig du är!
Linda Blad

#3 - - Nathalie Isaksson:

Så fina!! Gillar idén :)

Svar: :) Vad roligt!
Linda Blad

#4 - - Anonym:

Underbara!! :)

Svar: TUsen tack!!!
Linda Blad

#5 - - Emmy's Life:

Vilken rolig idé. Kreativt! :)

Svar: tack ska du ha. det är roligt med enkla idéer som ändå blir fina :)
Linda Blad

#6 - - amanda:

HEJ!
Nu är jag äntligen igång med en ny blogg på blogg.se!
Jag hoppas att mina gamla läsare men även nya hittar till mig.
(Därav dessa jobbiga kommentarer)
Tipsandstuff bloggen är som den låter, en himla massa tips på hur du förbättrar och har kul i din vardag.
Allt ifrån smink&Stil till hur du gör egna bokmärken!
Inte allt för mycket text att läsa! :)

Hoppas att vi ses!
Http://tipsandstuff.blogg.se

Svar: Vilken härlig blogg och massa bra vardagstips! Tack.
Linda Blad

#7 - - Liza S.:

Men så söta! Detta tipset "lånar" jag av dig. Mvh L

Svar: det tycker jag at du ska göra!
Linda Blad

#8 - - Josefin:

Hur gör du för ett lättast få bort etiketten? Jag har försökt flera gånger men lyckas aldrig! :)

Svar: Välkommen till klubben Josefin! Jag har också haft sånt problem med det men för någon vecka sedan hittade jag det bästa och smidigaste sättet någonsin. Kolla in här:
http://underbarasaker.blogg.se/2015/january/tips-lossa-etiketter-fran-glasburkar-2.html
Linda Blad

#9 - - Elin:

Åh vilket härligt tips. Det ska jag prova. Har hur många burkar som helst hemma.

Svar: ja och så kul när man får åeranvända :) billigt och bra!
Linda Blad

#10 - - Andrea:

Jättefina! :)

Svar: tacktack!
Linda Blad

#11 - - Thea:

Jag har alltid så svårt att få bort etiketterna från burkarna, hur gör du? :)

Svar:
Linda Blad

#12 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Så söta :)

Svar: tack ska du ha!
Linda Blad

#13 - - Elin:

så fint det blev :D

Svar: ja och så enkelt! bra kombo :)
Linda Blad

#14 - - Sofia:

Så himla fina djurburkar!

Svar: tacktack!
Linda Blad

Upp
hittarecept.se