Två dar i rad

 
Gårdagens kalasklädsel var denna och imorses så tänkte jag att minsann kan jag ha samma idag.
En tröja över bara så blev det en finfin måndags-utstyrsel.
 
 
Sista veckan innan påsk nu då och den lär gå i expressfart med allt som jag har tänkt att hinna med.
Jag ska hjälpa min bror att packa inför flytten och på onsdag ska vi hämta nyckelt och åka till lägenheten och kolla och fixa litegrann. 
 
 
Sedan på torsdag bär det av till Pisa för lite påsk-weekend och innan dess ska det fixas med husvakter och så har jag lite kvar att pilla med vad gäller inflyttningspresent...
 
Men ha nu en underbar vecka hörrni!!!
 
 
 
Outfits | |
#1 - - Bea:

Var är klänningen ifrån? Helt underbar :)

Svar: den är från hm :) vet inte moden finns i butik nu men värt att kolla, kanske på nätet... ? :)
Linda Blad

Upp
hittarecept.se