Tyll och (inga) macarons

 
Handlade med florsocker och annat hem efter jobbet eftersom jag tänkte baka macarons...
Men tji fick jag. För när jag kom hem så kom jag på att jag hade glömt att hälla upp äggvitor som skulle stå över natten. Så det blev inget med det!
 
Istället passade jag på att klippa bort lite vissna påskliljor i trädgården och skrubba utemöblerna. Har ju en loungehörna gjord av lastpallar på altanen och de behöver bättras på med färg men tänkte vara ordentlig och skrubba den först så att gammal färg lossnar och så att de fäster bra.
 
 

Från varma vindar och sol började det plötsligt regna så jag smet in och gjorde en marmorbricka av ett papplock istället, fick i uppdrag för ett tag sedan att göra fint på några små bord vid entren på jobbet och på ett har jag ställt upp några böcker och på det andra har det stått påskliljor. Men något annat får det bli nu så tänkte kanske en tygblomma på brickan eller något annat välkomnande...
 
 
Outfits | |
Upp
hittarecept.se