Några av mina senaste pyssel

 
 
En liten förväntansfull tjej som väntar på att få gå ut i snön!
"De e nööööööööööö!!" Ja glädjen gick inte att ta minste på och direkt ut i snön för att åka pulka och pulsa runt. 
 
 
Tillverkade några små magnetbjörnar att ge bort till en kollega. Jag har själv en hel björnsläkt på min whiteboard men nu fick det bli några fler av en rund träskiva, en bit skinnimitation och en tuschpenna. 
 
 
 
Fåglarnas vintermat börjar så smått komma ut i buskarna pö om pö. Idag gjorde hängde vi ut denna; fröjd för öga och gom? Ringen böjde jag av najtråd och gjorde både en ögla på samt lät ändarna sticka upp längst ner på ringen så att äpplet gick att spetsa på. Runtom fick en tjock murgröna slingra och den håller bra utan vatten utomhus. 
Mitt liv | |
Upp
hittarecept.se