Guld Som Glimmar

Idag har jag jobbat och varit på anställningsintervju på en skola som jag verkligen hoppas på! Passade även på att storhandla och sprang på en liten butik som hade de sötaste sakerna till utförsäljning så det blev några fynd därifrån. Efter några timmar i stan blev det middag med pappa och systrarna och sedan satt vi kvar och pratade och framåt senkvällen skar Julia upp fruktsallad åt oss som vi mumsade i oss. Idag hade jag min guldmetallictröja och massor av accessoarer i guld men hann inte knäppa en bild då jag gick hemifrån innan åtta och kom hem strax innan tolv så det var rätt mörkt. Men en annan dag hade jag också guld i form av en ny klänning så jag visar den istället. Tips: Tajt guldfodral kan kännas lite väl mastigt en vanlig dag men klä ner festklänningen med en enkel tröja över. Vips har du fått en ny kjol att använda!
Outfits | |
Upp
hittarecept.se