Sommarpresent till fröknarna

Varje år är det ju en rolig utmaning att man får ge några små sommarpresenter till fröknarna. Det bästa är ju nästan när man kan gå ihop allihopa på förskoleavdelningen eller klassen och var och en lägger vad man tycker är lagom så blir det en lite större summa att köpa en rejäl sommarblomma eller delikatesskorg kanske.

Jag gillar ju att plocka ihop lite ditt och datt och så även denna gången. En egenodlad basilika i en liten kruka, en glasburk med bigarråer och så lite god choklad eller godis blev det denna gången. Allt dessa stoppade jag i askar/korgar/lådor jag vikt av dubbelvikt omslagspapper eller målarpapp och sedan häftat ihop.

 

Mitt liv | |
#1 - - Bea:

Hej! Jag älskar din blogg och har läst den i flera år och blir alltid lika inspirerad av dig för jag tycker du är himla duktig och pysslig! Senaste tiden när jag har kikat in verkar det dock ha blivit något konstigt med bilderna i inläggen - de är suuuuperlånga och utdragna och tyvärr förstör det hela upplevelsen av bloggen. Vet inte om det bara är för mig men det blir iallafall så i både min dator och mobil (mac och iPhone). Hoppas det kan fixas så jag kan fortsätta läsa din blogg som jag tycker om så mycket! Kram på dig!

Upp
hittarecept.se